LOMMEL / VILVOORDE – Manager Magazines scoort sterk in ‘Kaderledenstudie 2015’

 

foto_JWD6391_low

Manager Magazines haalt een hoge score inzake ‘Average Issue Readership’ in de ‘Kaderledenstudie 2015’, die gisteren werd voorgesteld in Living Tomorrow in Vilvoorde. 23 % van de 1250 geïnterviewde kaderleden leest de ‘Manager’ uit hun regio. De regionale zakenmagazines, uitgegeven door Big Media Group, scoren daarmee beter dan de maandelijkse magazines Voka Tribune (17 %) en Ondernemen (10 %).

De ‘Kaderledenstudie’ is al jaren de uitgesproken referentie voor business-mediaplanning en wordt om de drie jaar gepubliceerd.

Enkele andere conclusies uit dit onderzoek:

  • 43 % van de kaderleden heeft een netto inkomen van meer dan 3000 euro
  • LinkedIn is met 61 % het meest gebruikte sociale media kanaal, Facebook staat op de tweede plaats (57 %), Google+ is derde (27 %) en Twitter (24 %) is vierde
  • 40 % zit in de leeftijdsgroep 45-54 jaar, 20% is tussen de 55 en 64 jaar
  • één op drie houdt maandelijks een video conference