2e Nieuwjaarsdrink bij Big Media Group gekoppeld aan Manager Launch weer succesvolle netwerkavond!

Big Media Group (BMG) organiseerde op 23 februari 2012 voor de tweede keer de Nieuwjaarsdrink in haar moderne eventhal. De Noord-Limburgse ondernemers werden opnieuw uitgenodigd om samen met de genodigden van de Manager Launch hun netwerk uit te breiden. Telkens wanneer BMG een magazine lanceert organiseren ze nl. een exclusieve receptie voor de klant-bedrijfsleiders van de nieuwe edities, de “Manager Launch”.

Thieu Cuypers, Afgevaardigd Bestuurder van BMG, opende de avond met een verwijzing naar de talrijke opkomst en legde de nadruk op het belang van netwerken en constante vernieuwing. Ook Big Media Group blijft in beweging en volgt de trends op de voet. Koen Moors gaf hierna een woordje uitleg over de inhoud van Limburg Manager 61 en nodigde de aanwezige coverfiguren uit op het podium. Hierna presenteerde Stijn Bonroy de nieuwe editie van Maxlife Limburg Lifestyle.

Hierna werden de nieuwe magazines druk doorbladerd! De aanwezigheidslijsten werden ook aandachtig nagelezen en onze account managers zorgden voor de juiste introducties. Amalthea Catering zorgde voor heerlijke gerechtjes en Jayden Morris voor de muzikale ondersteuning. Via de expositie van Esther Barend en Artishox vertrok iedereen naar huis met de Manager-giftbag!

We horen graag hoe jullie de netwerkavond hebben ervaren via mireille.preuveneers@managermagazines.be

[nggallery id=130]