Memo ontzorgt bedrijven met innovatief virtueel onthaal

Memo kent u als call- en contactcenter voor de klanten en patiënten van meer dan 300 bedrijven en medische kabinetten. Met de nieuwe dienst ‘Video as a service’ haalt u betaalbaar virtueel onthaal in huis. Hét voordeel? Meer aandacht voor uw corebusiness!

“Steeds meer sectoren beseffen dat het vaak goedkoper én efficiënter is om niet-kerntaken uit te besteden.”

advertentie 3_Memo_lowMemo beantwoordt telefoonoproepen van bedrijven die op bepaalde momenten niet beschikbaar zijn voor hun klanten. Voor vrije beroepen en eenmanszaken, voor kmo’s en grote vennootschappen. “Wij bieden een ruime service, afhankelijk van de wensen van de klant. We noteren bijvoorbeeld coördinaten, maken afspraken en brengen mensen in contact met de juiste medewerkers. Maatwerk, want elke klant heeft specifieke behoeften,” zegt zaakvoerster Christine Vastenavondt.

Goedkoper én efficiënter
Memo heeft centrales in Zele, Antwerpen, Brugge en Gent. Ook mogelijk: dat medewerkers van Memo in uw bedrijf inspringen.
Het bedrijf ontwikkelde de voorbije jaren nieuwe diensten: applicaties voor e-mail, sms en chat. Van de verwerking van mailboxen tot een reserveringsdienst voor restaurants. Steeds meer sectoren beseffen dat het vaak goedkoper én efficiënter is om niet-kerntaken uit te besteden.

Video as a service
De jongste telg in het productenaanbod van Memo heet Video as a service. Christine Vastenavondt: “Daarbij komt er een scherm in de onthaalruimte waarop bezoekers live een persoon zien die hen onthaalt, doorverwijst, helpt bij het gebruik van printers of andere apparaten of zelfs met het invullen van formulieren.”

foto VM45 memo_dsc4679_lowVirtueel onthaal
Video as a service biedt talloze mogelijkheden. Bij bedrijvencentrum Aquapolis in Schoten treedt bijvoorbeeld het in werking als er niemand aan het onthaal zit. Dan verbindt het systeem bezoekers met het kantorencomplex in Wijnegem of, buiten de kantooruren, met een medewerker van Memo. “De service is innovatief, flexibel én betaalbaar. Want door de maandelijkse huur vermijden we grote investeringen. Bovendien kunnen we de dienst op elk moment aanpassen aan de reële behoeften van onze klanten,” benadrukt Christine Vastenavondt.

Overtuig uzelf in demoruimte
Virtueel onthaal is de oplossing als een permanent onthaal niet (meer) mogelijk is. En omdat een ervaring soms meer zegt dan woorden, staat in Zele een demoruimte voor u klaar. Maak een afspraak en overtuig uzelf van de voordelen van virtueel onthaal!

logo MEMOMemo Zele – Lokerenbaan 70 – 9240 Zele – T 052 26 29 11
Memo Antwerpen – T 03 248 78 48 – Memo Brugge – T 050 40 47 00 – Memo Gent – T 09 237 22 11
memo@memo.bewww.memo.be